Zejména díky našemu unikátnímu systému replikace dat provozovanému nad databázovými stroji Firebird nebo PostgreSQL je pokladní systém SmartPOS vhodný pro řízení větších obchodních nebo restauračních řetězců – systém je vyvíjen pro nasazení ve společnostech s desítkami až stovkami provozoven. Tyto řetězce jsou řízeny pomocí SmartPOS serveru, který poskytuje snadno a rychle informace pro řízení a analyzování obchodních operací.
SmartPOS server umožňuje:
- Replikaci dat z a na pokladny
- Přehled o prodejích a tržbách na centrále v reálném čase
- Kontrolu nad všemi operacemi včetně skladových na každé pobočce
- Push komunikaci s pobočkami (například informace o nově zalistovaném zboží)
- Centrální změny údajů na pobočkách (zalistování zboží, změny cen, akce, změny markovacích obrazovek, apod.)
- Centralizovaný docházkový systém prostřednictvím pokladních terminálů na pobočkách
- Dálkovou správu poboček - konfigurace systému, vzdálená správa, upgrade
- Komunikaci mezi centrálou a pobočkami na libovolném typu spojení (ADSL, UMTS-3G, GPRS, LAN, atd.)
- Rozsáhlý reportovací systém se snadnou možností uživatelského nastavení
- Centralizované řízení sortimentu
- Centralizovanou evidenci zákazníků
- Podporu plastových i elektronických zákaznických karet včetně jejich propojení na web zákazníka
- Centralizované řízení slev, cenových akcí, poukázek, dárkových karet, apod.
- Automatický návrh objednávek
- Okamžitý aktuální i historický přehled o stavech skladu, statistikách, cenách, transakcích
- Propojení na účetní a ERP systémy